Mall mění svou vizuální identitu. Nové logo symbolizuje postupující integraci s polským Allegrem. (Foto: Mall.cz)

Poté, co byla letos v dubnu oficiálně dokončena akvizice Mallu společností Allegro, přichází jeden z největších českých e-commerce hráčů s novým logem „Mall by Allegro“. Nová identita společnosti byla představena nejen v Česku, ale také na Slovensku a v Maďarsku. Cílem tohoto kroku je identitu obou firem sjednotit a posílit tak jejich jednotné působení v pozici přední e-commerce skupiny v regionu.

Přepracované logo „Mall by Allegro“ vychází ze silného postavení obou společností napříč zeměmi, ve kterých působí, a reprezentuje jejich společné úsilí o ten nejlepší zákaznický servis pro více než 70 milionů spotřebitelů střední a východní Evropy.

Cílem právě probíhající integrace je propojit technologickou vyspělost Allegra s bohatými zkušenostmi Mallu v oblasti doručování zboží i jeho rozsáhlými znalostmi lokálního prostředí.

„Jednotná vizuální identita je pro nás důležitým milníkem, jelikož představuje další krok k našemu společnému cíli – stát se mezi tržišti nejvyhledávanější značkou, a to nejen v zemi, ale v celém regionu. Tato změna reprezentuje naši ambici společně vybudovat takové prodejní prostředí, ze kterého budou moci obchodníci vytěžit maximum, a zároveň posunout nabídku produktů a služeb na úroveň, která uspokojí i ty nejnáročnější zákazníky,“ řekl Jakub Střeštík, generální ředitel společnosti Mall. (pel)