Fio banka rozšiřuje možnosti placení mobilem nebo chytrými hodinkami. Nyní je možné do aplikací Google Pay, Fitbit Pay i Garmin Pay přidávat také nově všechny Visa karty. (Ilustrační foto: Fio banka)

Fio banka rozšiřuje možnosti placení mobilem nebo chytrými hodinkami. Nyní je možné do aplikací Google Pay, Fitbit Pay i Garmin Pay přidávat také nově všechny Visa karty. Digitalizovanou kartou je pak možné platit v kamenných obchodech a e-shopech nebo vybírat z bankomatů.

„Aktuálně u nás využívá kartu v mobilu nebo hodinkách přes 150 tisíc klientů a věříme, že díky rozšíření i na Visa karty se jejich počet bude zvyšovat ještě rychlejším tempem. A nejde jen o placení, s kartou v mobilu si klienti také mohou vybírat hotovost z bankomatů, které mají bezkontaktní čtečku, což jsou v naší síti všechny. A navíc mají naši klienti s Visa kartou výběry neomezeně zdarma. Prakticky při žádném úkonu tak člověk nemusí kartu pustit z ruky,“ uvedl obchodní ředitel Jan Bláha.

Do platforem Google Pay, Fitbit Pay i Garmin Pay lze přidat všechny aktuálně vydávané druhy Visa karet, tedy i kreditní, podnikatelské nebo prémiové.

Celkově si tak klienti mohou do těchto služeb propojit všechny karty, které Fio banka nabízí. Stačí mít zařízení s NFC a nainstalovanou službou, do které už kartu jednoduše přidají.

Digitalizovanou Visa kartu je možné využít k placení na terminálech u obchodníků, v e-shopech, ale i pro výběry z bankomatů, pokud je daný bankomat vybavený bezkontaktní čtečkou.

U Visa karet od Fio banky mají klienti neomezený počet výběrů z bankomatů zdarma.


Fio banka je ryze českou bankou. Představuje unikátní spojení nízkonákladové internetové banky a široké sítě poboček. Nabízí velkou paletu produktů pro řešení osobních a firemních financí i vlastní aplikace pro online investování.

Navazuje na historii Finanční skupiny Fio na českém trhu, která sahá do roku 1993. Jako první finanční instituce na českém trhu představila Internetbanking (1998), mobilní aplikaci Smartbanking (2011) i vlastní API (2012), jako jedna z prvních v ČR podporovala bezkontaktní platební karty.

Získala řadu ocenění jako Zlatá koruna, Zlatý Měšec, Banka roku nebo Vstřícná banka. V průběhu posledních dvanácti let se její klientská základna rozšířila z 50 000 na více než 1 200 000 osob. (pel)