Český dodavatel energií, společnost Fonergy, se rozhodl pro pružnou pomoc svým zákazníkům, kteří byli zasaženi zářijovou povodní. Zákazníci, kteří mají potvrzení od obce, že byli vyplaveni, budou mít odsunuty platby záloh o dva měsíce. Odložení plateb si mohou dojednat telefonicky na zákaznické lince, případně e-mailem.
Společnost má řadu zákazníků, kteří byli povodní zasaženi. Odložení plateb záloh poskytne zákazníkům potřebné volné finanční prostředky do doby, než obdrží plnění například od pojišťoven. Odložení záloh se obejde bez jakéhokoliv postihu či uvedení na seznam neplatičů. Zálohy následně klient uhradí zpětně.
Odložení plateb si mohou zákazníci dojednat buď na telefonní lince zákaznického servisu, která je v provozu ve všední dny mezi 8. a 16. hodinou, případně prostřednictvím e-mailu.
Pro odložení záloh ze strany Fonergy bude potřeba doložit, že zákazník byl velkou vodou zasažen.
O Fonergy
Společnost Fonergy je obchodník s elektrickou energií a zemním plynem z Uherského Hradiště, který dodává obě komodity po celém území České republiky. Hlavní výhodou tohoto dodavatele jsou vysoce konkurenceschopné ceny energií oproti tradičním dodavatelům.
Veškeré smlouvy uzavírá Fonergy na dobu neurčitou, se zákazníky jedná naprosto transparentně. Také díky tomuto přístupu dokázala od svého založení v roce 2012 získat silný a početný kmen věrných zákazníků. (sfr)