Finále Ligy mistrů mělo mimořádnou sledovanost, Telly prodala nejvíce sportovních balíčků.

Finále Ligy mistrů mělo mimořádnou sledovanost, Telly letos prodala nejvíce sportovních balíčků. Finále nejprestižnější klubové fotbalové soutěže, Ligy mistrů UEFA, odehrané mezi týmy Manchester City a Inter Milán, mělo dle očekávání velkou sledovanost. V rámci sportovních akcí šlo o jeden z letošních vrcholů.

Ze statistik televizního operátora Telly vyplývá, že zápasy fotbalové Ligy mistrů mají obecně mimořádně vysokou sledovanost. Naprostá většina diváků letos od osmifinále až po finále sledovala kompletně celé zápasy, tedy včetně předzápasového studia.

Sobotní finále, odehrané v Istanbulu, mělo ze všech letošních zápasů Ligy mistrů suverénně největší sledovanost. Proti semifinálovým zápasům o 38 procent vyšší a proti nejsledovanějšímu zápasu čtvrtfinále (Bayern Mnichov vs Manchesterem City) byla sledovanost finále vyšší o 23 procent.

Finále LM mělo také vysoký celkový čas u obrazovky – průměr všech diváků činil 2,2 hodiny. To znamená, že kromě samotného zápasu diváci sledovali před- i pozápasové studio. Pro srovnání: u čtvrtfinálových zápasů Ligy mistrů činil čas u obrazovky 1,7 hodiny.

„Předpokládali jsme, že finálový zápas bude mít velmi vysokou sledovanost a samozřejmě jsme na to byli připraveni. Díky našim optimalizovaným systémům jsme nezaznamenali žádný výpadek.“

„Největší zátěž se strmým nárůstem sledovanosti o desítky procent přišla v den zápasu kolem 20:30 hodin, pár minut před zahajovacím výkopem,ale na rychlost odbavování požadavků našich diváků to vliv nemělo,“ informoval marketingový ředitel Telly Jan Schöppel.

„Finále Ligy mistrů pro nás z hlediska objemu prodeje sportovních balíčků bylo nejúspěšnější akcí letošního roku,“ doplnil Schöppel.

Televizní operátor Telly nabízí divákům v ČR služby internetové a satelitní televize. V jejich programové nabídce je kromě řady filmových, seriálových, zábavných i dokumentárních kanálů také atraktivní sportovní obsah na oblíbených kanálech Premier Sport 1 HD a Premier Sport 2 HD a na stanici Nova Sport 3 HD a Nova Sport 4 HD.

Ty obsahují například fotbalovou Champions League UEFA, německou Bundesligu, italskou Serii A, španělskou LaLigu, americkou NFL nebo zápasy UFC. Na českém trhu měli zákazníci možnost využívat služby pod označením DIGI již od roku 2006, značka Telly plynule navazuje na její dobré jméno.

Telly je čistě českou společností, patří do skupiny LAMA ENERGY GROUP a všechny daně, včetně daně z příjmu, odvádí v ČR. (sfr)