Produkt E.ON Jistota ochrání zákazníky, když mají problémy se zaplácením záloh.  

Nový produkt E.ON Jistota ochrání zákazníky v době, kdy mají problémy se zaplácením záloh. E.ON se tak snaží svým zákazníkům vycházet vstříc při řešení jejich široké škály požadavků. I proto firma rozšířila své portfolio o produkt E.ON Jistota. Díky novince se mohou klienti pojistit pro situace, kdy je může potkat nečekaný výpadek příjmů.

Pomůže jim pak s pokrytím záloh za energie, které od E.ONu odebírají, popřípadě vyřešit problémy při ztrátě zaměstnání.

„V posledních letech prochází energetika velice turbulentním obdobím. Jako stabilní a férový dodavatel energií se snažíme své zákazníky dlouhodobě chránit a negativní dopady trhu na ně přenášíme vždy jen částečně a aktuálně se jim vyplácí naše propracovaná nákupní strategie, kdy energie nakupujeme dopředu a průběžně.“

„Pokud se naši zákazníci dostanou do svízelné situace, snažíme se jim co nejvíce poradit a pomoci. Pro ty z nich, kteří chtějí mít ještě větší pocit bezpečí, spouštíme nyní produkt E.ON Jistota. Jedná se o službu na bázi pojištění, která klientům odebírajícím od nás elektřinu a plyn umožní pojistit si schopnost splácet náklady na energie,“ uvedl Jan Zápotočný, místopředseda představenstva společnosti E.ON Energie.

V rámci E.ON Jistoty si mohou zákazníci vybírat ze čtyř variant tak, aby jim pokryla rizika, která je nejvíce trápí. Jednotlivé části produktu jsou odstupňovány podle částky a liší se podle pojištěných rizik. Pokud dojde na klientově straně k jakékoliv změně, může si pojištění přizpůsobit dle svých aktuálních preferencí.

„Jedno pojištění tak ochrání naše zákazníky proti několika rizikům, která mohou výrazně ovlivnit jejich finanční situaci. Varianta Standard začíná na 129 korunách měsíčně, Standard Plus stojí 199 korun za měsíc, Premium 159 korun a Premium Plus 259 měsíčně,“ vysvětlila Kateřina Stehlíková, vedoucí produktových inovací společnosti E.ON Energie.

Zákazníci mohou získat až 7 000 korun

Pokud se zákazník dostane alespoň na 29 dnů do pracovní neschopnosti, bude on či jeho partner či partnerka ošetřovat člena rodiny, dostane výpověď ze zaměstnání nebo jako OSVČ přeruší činnost, každý měsíc mu bude pojišťovna po dobu až jednoho roku posílat danou částku na účet podle toho, jakou bude mít variantu.

Ta se pohybuje od 3 000 do 7 000 korun. Ve variantě Premium je pak součástí E.ON Jistoty také pracovně-právní poradenství, které se může hodit při řešení problémů v zaměstnání nebo při jeho hledání.

„Z rozhovorů s našimi klienty, které jsme prováděli v rámci průzkumu, vyplynulo, že je pojištění schopnosti hradit zálohy za energie zajímavým nápadem. Lidem se líbí, že produkt nabízíme v rámci našich služeb jako dodavatel energií a vedle toho také možnost individuálního nastavení produktu,“ dodala Stehlíková.

Společnost E.ON aktuálně neeviduje, že by její klienti měli větší problémy splácet své závazky, než tomu bylo doposud. Jak dokládají statistiky, zákazníci se chovají zodpovědně. Právě v tom jim může pomoci i produkt E.ON Jistota.

Pomoc nabízí i speciální web s radami

Pokud dojde k situaci, kdy klient není schopen platit své závazky, řeší pracovníci E.ONu každý případ individuálně a snaží se odběrateli energií co nejvíce vyjít vstříc. Společnost navíc na svých stránkách eon.cz/financni-tisen zpřístupnila sekci, kde zákazníci ve finanční tísni naleznou pomoc.

Při problémech s placením záloh pak E.ON může zprostředkovat kontakt s charitativními organizacemi, s nimiž dlouhodobě spolupracuje. Ty pak zákazníkům poradí, jak správně postupovat.

Dále pak na stejném webu najdou zákazníci rozsáhlé informace o tom, jaké jsou možnosti státní pomoci při vysokých nákladech na energie. Ať už je to například příspěvkem na bydlení, doplatkem na bydlení a mimořádnou okamžitou pomocí. Všechny potřebné doklady, které zákazník musí předložit v tíživé situaci na úřadech, pak E.ON klientovi vydá téměř okamžitě. (sfr)