Tisíce kilometrů nachozených zaměstnanci PENNY přispějí k podpoře sportovních týmů. (Foto: PENNY)

Každý zaměstnanec PENNY na prodejně nachodí v průměru denně i 12 kilometrů. Znamená to, že dohromady by obešli za jeden jediný týden 11x zeměkouli okolo rovníku. A protože v současné době probíhá hlasování o finalistech projektu HÝBEME SE HEZKY ČESKY, rozhodlo se PENNY těmito kilometry podpořit týmy ve všech 154 regionech.

„Vážíme si toho, co naši lidé každý den nachodí. Kolik energie své práci, a tomu, aby naši zákazníci byli spokojení, věnují. Proto jsme si řekli, že těmito kilometry podpoříme týmy v našem projektu HÝBEME SE HEZKY ČESKY. Víme, že každý zaměstnanec nachodí průměrně i 12 kilometrů denně, což při přepočtu na počet zaměstnanců na prodejnách a počet mikroregionů, do nichž je celá země rozdělena, znamená, že spravedlivě v každém z nich připíšeme 2 800 kilometrů,“ popsal Vít Vojtěch, vedoucí strategického marketingu PENNY.

V aktuální fázi projektu HÝBEME SE HEZKY ČESKY se rozhoduje hlasováním na stránkách www.hybemesehezkycesky.cz nejen o finalistech, ale i o výši podpory, o kterou se ve finálovém hlasování na podzim přímo v prodejnách utkají.

„Každý finalista má zaručenu minimální finanční podporu ve výši 5 000 korun, vítězové pak 15 000 korun. Ovšem v mikroregionech, kde lidé v rámci této fáze hlasování nachodí nebo naběhají více než 10 000 kilometrů, přidáme každému z finalistů dalších 10 000 korun,“ uvedl Vít Vojtěch.

Díky podpoře fanoušků tedy může vždy jeden tým v mikroregionu získat podporu až 25 000 korun a další dva 15 000 korun. A právě díky kilometrům nachozeným zaměstnanci PENNY jsou tak vyšší výhry pro sportovním týmy ještě blíže.

Projekt HÝBEME SE HEZKY ČESKY představilo PENNY na jaře roku 2021 s cílem podpořit dětský sport a návrat dětí k pohybu po pandemii a dlouhodobých omezeních. Jeho cílem je poskytnout finanční a materiální podporu sportovním klubům a týmům po celé zemi.

Partnery projektu jsou stejně jako v loňském roce Česká obec sokolská a Asociace školních sportovních klubů, jejichž prostřednictvím byly osloveny tisíce týmů napříč Českou republikou. Do projektu se pak na jaře 2022 přihlásilo více než 1 000 týmů.

V prvním kole hlasování, které se koná od 2. 6. do 29. 6. 2022, veřejnost na internetové adrese www.hybemesehezkycesky.cz hlasuje o finalistech soutěže. V podzimním kole pak bude veřejnost přímo v prodejnách PENNY hlasovat o výši podpory pro jednotlivé finalisty. Vítězové budou známi v průběhu října letošního roku. (pel)