Služba Allegro Pay vykázala meziroční růst 400 procent. (Foto: Allegro Pay)

Služba Allegro Pay, která vznikla jako inovativní fintech v rámci skupiny Allegro, pokračuje v růstu. Během 1. čtvrtletí 2022 vzrostl počet poskytnutých úvěrů v meziročním srovnání o 400 procent a nedávno služba přivítala již miliontého zákazníka.

Fintech se specializuje na finanční služby v čele s poskytováním odložené platby, jejíž popularita v zemích, kde Allegro působí, stále stoupá.

Allegro Pay nabízí zákazníkům jednoduchý a pohodlný způsob, jak platbu za nákupy na platformě odložit nebo rozložit do více splátek.

V prvním čtvrtletí letošního roku poskytl úvěry ve výši 965 milionů zlotých, což představuje meziroční nárůst o 400 %.

Fintech zároveň díky kvalitě nabízených služeb dosáhl vysokého skóre 94 v rámci měřítka spokojenosti zákazníků (NPS).

Allegro Pay doplňuje široké portfolio služeb, které zákazníkům e-commerce platforma Allegro nabízí a mezi než patří také věrnostní program Allegro Smart!.

„Naším cílem je usnadnit a zpříjemnit zákazníkům nákupní proces a zároveň jim umožnit mít výdaje pod kontrolou. Úspěch Allegro Pay potvrzuje, že jsme se vydali správným směrem, a i proto budeme službu dále rozvíjet spolu s tím, jak se rozšiřuje celá naše skupina,“ uvedl Wojciech Bogdan, Chief Data Officer v Allegro.

Stabilitu úvěrového portfolia společnosti Allegro zajišťuje také probíhající dohoda Allegro Pay s bankou Aion o prodeji části portfolia nesplacených úvěrů.

Počet zákazníků, aktivně využívajících možnosti financování společnosti Allegro, se v loňském roce zdvojnásobil, a to i díky neustálému zlepšování služby.

Mezi nejnovější funkce Allegro Pay patří biometrické potvrzování plateb, které je již dostupné na platformách iOS i Android.

„Nabízíme technologicky vyspělé a zároveň uživatelsky přívětivé řešení s rychlým onboardingem a finančním nabídkou na míru pro každého,“ uvedl Rafał Czernik, Director of Consumer Financial Services v Allegro.

„Růst služby Allegro Pay je nejen výsledkem skvělé týmové práce napříč Allegro Pay i samotným Allegrem, ale také důkazem toho, jak pokročilé algoritmy ovlivňují zákaznickou zkušenost. A my chceme jít ještě dál – vloni se nám podařilo pokořit hranici 2 miliard zlotých a letos chceme tuto částku minimálně zdvojnásobit,“ dodal Czernik. (tis)