Alza.cz přichází s unikátním členským programem AlzaPlus+. Za velmi výhodný roční nebo měsíční paušál, poskytuje zákazníkům doručení zdarma na téměř patnácti tisíc odběrních míst na objednávky již od jedné koruny. Vychází tak vstříc potřebám zákazníků, pro 80 % objednávek totiž volí osobní vyzvednutí.

Největší český e-shop Alza.cz spouští na svém webu nový program AlzaPlus+. Za 25 korun měsíčně při roční fakturaci získají jeho zákazníci možnost doručení všech svých objednávek zdarma do AlzaBoxů, na pobočky i AlzaPointy a do všech partnerských odběrných míst a boxů společností Zásilkovna, pobočky České pošty a Balíkovny či PPL Parcel shopů. To platí pro veškerý sortiment více než 800 tisíc druhů zboží, které Alza nabízí, včetně velkých domácích spotřebičů nebo partnerských produktů v rámci Alza Marketplace.

„AlzaPlus+ rozšiřuje naši nabídku o mimořádně atraktivní a unikátní službu. S její pomocí a díky jedinečné síti odběrných míst včetně oblíbených AlzaBoxů mohou zákazníci nakupovat klidně každý den a třeba jen za korunu, počet doručení po dobu trvání členství je totiž neomezený,“ říká Petr Bena, místopředseda představenstva Alza.cz.

Členství je otevřené pro všechny zákazníky, fyzické osoby i ty nakupující na IČO, bez ohledu na předchozí nákupní historii. Aktivace je snadná a rychlá. Při nákupu zboží na webu stačí v košíku vybrat roční nebo měsíční předplatné. Další možností je zakoupit předplatné AlzaPlus+ podobně jako jakýkoliv jiný produkt v e-shopu nebo přímo na stránce představující celý program. Po úspěšné aktivaci již není zákazníkovi účtována žádná částka za doručení do výdejních míst.

„AlzaPlus+ představuje ohromný skok v dostupnosti on-line nakupování. Služba je natolik levná, že si ji může pořídit úplně každý, a plně tak využívat širokou nabídku, výhodné ceny a rychlé doručení na malé i velké nákupy. Díky AlzaPlus+ tak zákazníci ušetří jak náklady za doručení, tak čas a náklady za cestu do obchodů. Pokud například zákazníkovi ráno dojde zubní pasta či potřebuje koupit dárek na poslední chvíli, může je cestou do práce objednat a večer na cestě domů rovnou vyzvednout. Vše bez zbytečného přemýšlení, zda se mu objednávka vyplatí. AlzaPlus+ tak představuje jedinečnou možnost ušetřit v rodinném rozpočtu v dnešní náročné době,“ dodává Bena. Jeho tvrzení o výhodném nacenění služby pro zákazníky potvrzují data z pilotního provozu programu, kdy 90 % z těch, kteří členství již zakoupili, zvolilo jeho roční variantu.

Celý koncept věrnostního programu AlzaPlus+ reflektuje nejen rostoucí oblibu doručení s osobním vyzvednutím objednávek mezi zákazníky e-shopu, ale i jeho snahu o zpřístupnění vysoké kvality služeb co nejvíce z jeho 5 milionů zákazníků.