Drogerie ROSSMANN startuje další ročník charitativního projektu KDE SRDCE POMÁHÁ a přerozdělí 1 milion Kč.

Drogerie ROSSMANN startuje další ročník charitativního projektu KDE SRDCE POMÁHÁ a přerozdělí 1 milion Kč. Síť drogerií ROSSMANN zahajuje pro rok 2022 další ročník svého charitativního projektu KDE SRDCE POMÁHÁ, který je už třetím rokem součástí dlouhodobé strategie této společnosti.

Stejně jako tomu bylo v předchozích letech, mohou zákazníci v mobilní aplikaci věrnostního programu ROSSMANN CLUB hlasovat pro příběh, který je zaujal a proměnit tak své nevyčerpané body z nákupů v dobrý skutek. V rámci první letošní vlny spolupracuje ROSSMANN s neziskovými organizacemi Helppes, KlaPeto a Cesta domů.

Další ročník projektu začal 27. dubna a potrvá až do 24. května 2022.

Krása je pomáhat si navzájem. Toho se drží drogerie ROSSMANN, která i v roce 2022 spouští další ročník svého úspěšného charitativního projektu KDE SRDCE POMÁHÁ. Zákazníci mohou opět v mobilní aplikaci věrnostního programu ROSSMANN CLUB rozhodnout o tom, v jaké výši a kam poputují darované finance.

V první vlně letošního roku se rozhoduje mezi třemi příběhy a je zcela na volbě každého, zda se rozhodne své body dát na pořízení asistenčního psa pro Vojtíka, pomoci Tomáškovi postavit se na nohy nebo poskytnout možnost lidem na sklonku života být doma s těmi, které mají rádi.

„Vše, co děláme, děláme srdcem – vždy s ohledem na společnost a prostředí, ve kterém žijeme. Každý den se tak snažíme přinášet našim zákazníkům do života radost a inspirovat je. Věnujeme se například otázkám ekologie, vzdělávání, dobrovolnictví a dobročinnosti, kam mimo jiné spadá i náš charitativní projekt KDE SRDCE POMÁHÁ,“ komentovala Olga Stanley, manažerka komunikace sítě drogerií ROSSMANN.

„Věříme, že naši zákazníci tyto naše kroky vnímají a budeme velmi rádi, když se opět do projektu zapojí a pomohou srdcem spolu s námi!“ dodala.

Projekt KDE SRDCE POMÁHÁ je součástí dlouhodobé strategie společnosti ROSSMANN, která propojuje charitativní činnost s dalšími aktivitami společnosti a je také úzce spojena s celkovou komunikací značky ROSSMANN – A život je krásnější. (sfr)