Telly spustila svou největší reklamní kampaň od rebrandingu. Součástí je sleva na 250 Kč.

Televizní operátor Telly spustil svou největší reklamní kampaň od rebrandingu. „Dívejte se, jako by se nikdo nedíval!“ To je hlavní slogan brandové komunikace jarní kampaně televize Telly. Jde o dosud největší reklamní kampaň televizního operátora Telly, probíhající v televizních spotech, na internetu i v tisku.

Součástí akční nabídky je zlevnění Velkého balíčku z 650 na 250 korun po dobu tří měsíců i možnost vyzkoušet si Telly zdarma.

Cílem komunikace je především zvýšení povědomí o značce Telly jako o kvalitní alternativě k velkým televizním operátorům. Pod mottem: „Dívejte se, jako by se nikdo nedíval!“ cílí Telly na všechny, kteří si chtějí užít kvalitní televizní zábavu s moderními funkcemi a klidně se při jejím sledování trochu uvolnit.



„Jde od rebrandingu z DIGI TV na Telly před dvěma lety o naší nejsilnější kampaň. Za tu dobu jsme se soustředili na zkvalitňování námi nabízených služeb – digitalizovali jsme nákup jednotlivých balíčků, ověřovali stabilitu vysílací platformy, modernizovali uživatelské rozhraní našich aplikací, ladili obsahovou nabídku a výrazně zapracovali na péči o zákazníky – od prvotní komunikace přes odměňování ve věrnostním programu,“ uvedl Jan Schöppel, marketingový ředitel televize Telly.

„Nyní chceme veškerou naši snahu představit široké veřejnosti. Touto kampaní stojíme na startu dlouhodobé cesty budování značky Telly,“ dodal Schöppel.



Samotnou mediální kampaň, o jejíž vizuální podobu se postarala agentura Grizzlink ve spolupráci se studiem Filmagix, spouští Telly v pondělí 21. března a bude probíhat do června. Půjde o mix televizních spotů, online inzerce a inzerce v časopisech.

V březnu a dubnu poběží v rámci kampaně 20sekundové televizní spoty na stanicích skupiny Prima. Během dubna bude kampaň televize Telly podporována také inzertně v tištěných TV magazínech.

Až do konce června se lidé budou s kampaní setkávat v online prostředí (včetně sociálních sítí Facebook, Instagram a TikTok) prostřednictvím několika různých reklamních sdělení. V bannerech zaměřených na sportovní fanoušky se objevuje také profesionální MMA zápasník Jiří BJP Procházka, se kterým Telly dlouhodobě spolupracuje.

Každý nový zákazník Telly získá na první tři měsíce za cenu 250 Kč/měsíc všechny programy největšího balíčku Velký, který zahrnuje 121 televizních kanálů (76 v HD kvalitě) a běžně stojí 650 korun. Noví zákazníci, kteří ještě nejsou rozhodnuti, si mohou Telly vyzkoušet na 14 dní zdarma a bez závazků.

Televize Telly nabízí celkem tři balíčky: Malý (obsahuje 64 kanálů, z toho 36 v HD kvalitě), Střední (103 kanálů, 63 v HD) a Velký (121 kanálů, z toho 76 v HD kvalitě).



O Telly s.r.o.

Televizní operátor Telly nabízí divákům v ČR služby internetové a satelitní televize. V jejich programové nabídce je kromě řady filmových, seriálových, zábavných i dokumentárních kanálů také atraktivní sportovní obsah na oblíbených kanálech Premier Sport 1 HD a Premier Sport 2 HD a na stanici Nova Sport 3 HD a Nova Sport 4 HD.

Ty obsahují například fotbalovou Champions League UEFA, anglickou Premier League, německou Bundesligu, italskou Serii A, španělskou LaLigu, americkou NFL nebo zápasy UFC. Telly je také poskytovatelem pevného internetového připojení. Na českém trhu měli zákazníci možnost využívat služby pod označením DIGI již od roku 2006, značka Telly plynule navazuje na její dobré jméno.

Telly je výhradně českou společností, patří do skupiny LAMA ENERGY GROUP a všechny daně, včetně daně z příjmu, odvádí v ČR. (kom)