Českomoravská asociace podnikatelek a manažerek (ČMAPM) spouští na sociálních sítích druhý ročník kampaně #CHOOSE WOMEN. Jejím prostřednictvím podpoří lokální podnikatelky a ženy aktivní v byznysu s důrazem na ty, které zasáhla pandemie koronaviru.

Českomoravská asociace podnikatelek a manažerek (ČMAPM) spouští na sociálních sítích 2. ročník kampaně #CHOOSE WOMEN, jejímž prostřednictvím společně s veřejností podporuje lokální byznysmenky. Kampaň pomáhá zejména malým a středním podnikům a jejich zakladatelkám a manažerkám. Ty také patří k nejvíce postiženým na trhu zasaženém pandemií covid-19. Loni kampaň podpořila přes padesát podnikatelek z dvacítky různých oborů.

„Chceme přispívat k rozvoji infrastruktury na malých městech. Ukazujeme, že i malé a drobné podnikání má svůj smysl, význam a důležitost pro život na malém městě či vesnici. Vytváří se tak kvalitnější prostředí pro život nás všech,“ uvedla prezidentka asociace Kateřina Haring.

„Zapojit do kampaně se může kdokoliv. Stačí, když vyfotí ženu podnikatelku, jejíž produkty a služby doporučuje, a fotku nám pošle na adresu office@cmapm.cz. My pak vytvoříme z fotky a doporučení post, který budeme sdílet na sociálních sítích a který mohou sdílet i další,“ vysvětlila Kateřina Haring fungování kampaně.

„Pomáháme takto podnikatelkám, které jsou všude kolem nás – kavárnice, fyzioterapeutky, restauratérky, majitelky obchůdků, kadeřnice a mnohé další, jejichž služeb denně využíváme,“ doplnila.

Podle viceprezidentky asociace ČMAPM Romany Kurucové se do loňského ročníku kampaně zapojilo velké množství lidí, kteří nominovali své tipy žen podnikatelek a manažerek v rámci kampaně #ChooseWOMEN.

ČMAPM pak úspěšně prostřednictvím sociálních sítí podpořila přes 50 žen. Lidé tyto posty sdíleli a zásah na Facebooku, Instagramu a LinkedInu přesáhl 50 tisíc zhlédnutí.

#ChooseWOMEN v ČR tak získala nemalý zájem médií a některé ženy poskytly i rozhovory do známých magazínů.

Kampaň #ChooseWOMEN iniciovala původně OSN. V Česku ji loni převzala ČMAPM, která na ni zaznamenala řadu pozitivních ohlasů jak u veřejnosti, tak přímo mezi zapojenými podnikatelkami napříč regiony. Zvláště ji ocenily ty z nich, kterých se výrazněji dotkla opatření přijatá v souvislosti s pandemií.

Mezi vybranými a podpořenými podnikatelkami byla třeba floristka Lucie Brusová, cvičitelka jezdectví Michaela Bičová, učitelka angličtiny Šárka Wear, fotografka Šárka Žemličková, kuchařka Kateřina Ticháčková, majitelka penzionu Kristýna Myšáková, PR manažerka Adéla Dittmannová, kosmetička Markéta Ondrejášová, krejčová Milena Nedělková nebo třeba copywriterka Kristýna Maková a mnohé další. Přehled podpořených žen naleznete zde.

Vedle kampaně #CHooseWOMEN Kateřina Haring představuje veřejnosti příběhy známých i méně známých podnikatelek ve svém podcastu Podnikatelka natáčeném na zpravodajském serveru INFO.CZ, kam si každý týden zve zajímavé zástupkyně ženského byznysu. (tis)


Českomoravská asociace podnikatelek a manažerek byla založena v roce 1995. Sdružuje ženy, které pomáhají ostatním podnikatelkám a manažerkám uplatnit se v profesním životě a naučit se jej skloubit nejen s rodinným životem, ale i se svým osobním rozvojem.