Ve středu 21. listopadu se konal v reprezentativních prostorách rezidence pražského primátora slavnostní večer při příležitosti vyhlašování výsledků projektu Česká značka. Společnost TATRA TRUCKS se ve dvou kategoriích, Tradiční česká značka a Značka, na kterou jsou Češi nejvíce hrdí, umístila na prvním místě.

Projekt Česká značka pořádá agentura CZECH TOP 100 ve spolupráci s výzkumnou agenturou Harmon Research. O výsledcích ankety o nejsilnějších českých značkách rozhodovala svým hlasováním široká veřejnost v rámci reprezentativního průzkumu.

Na slavnostním večeru převzal ocenění v kategoriích Tradiční česká značka a Značka, na kterou jsou Češi nejvíce hrdí, Andrej Čírtek, tiskový mluvčí společnosti TATRA TRUCKS.

„Tatra je značka, která je spjata s existencí Československa i České republiky a na kterou, jak se ukázalo v průzkumu, jsou Češi právem hrdi. I díky síle značky se Tatře podařilo překonat v její historii všechna nelehká období a uchovat si pozici významného světového výrobce těžkých užitkových vozidel do terénu. Samotný název odkazuje na to, že naše automobily byly za 1. republiky testovány právě ve slovenských Tatrách,“ řekl Andrej Čírtek.

Kopřivnická TATRA TRUCKS své dobré jméno pod českými vlastníky i nadále upevňuje a angažuje se mimo jiné i ve společensky prospěšných projektech. Jde především o nové muzeum automobilů Tatra, které vznikne jako pobočka Muzea Novojičínska a bude ho provozovat Moravskoslezský kraj. U nového muzea nebude chybět ani restaurovaná národní technická památka v podobě motorového vlaku Tatra T 68 zvaného též Slovenská strela. Ta momentálně podstupuje kompletní opravu v moravských Hranicích. Následně bude Slovenská strela vystavena v novém depozitáři, který společnost TATRA TRUCKS plánuje postavit do poloviny roku 2020.