Společnost Kaufland přichází na trh s novou značkou K-Mistři od fochu z Modletic.

Společnost Kaufland přichází na trh s novou značkou K-Mistři od fochu z Modletic. Dlouholetá praxe, poctivá ruční práce, čerstvost na prvním místě. Tyto tři zásady spojuje nová značka Kauflandu K-Mistři od fochu z Modletic. Skuteční znalci svého řemesla zaručují stoprocentní kvalitu surovin i jejich perfektní zpracování.

„Našim zákazníkům chceme nabídnout výrobky prvotřídní kvality přesně podle jejich přání, připravené řezníky s dlouholetou zkušeností a láskou ke své práci, opravdovými mistry svého oboru,“ uvedla Renata Maierl, tisková mluvčí Kauflandu.

Kvalitě a původu masa věnují spotřebitelé čím dál větší pozornost. Na zájem zákazníků o lokálnost a individualitu Kaufland reaguje kampaní, ve které jsou hlavními tvářemi řezničtí mistři z Modletic.

„Chceme tím zdůraznit, že poctivé postupy se nemění, jsou stále stejné. Například vykostění provádíme stále manuálně,“ vysvětlil Vladimír Janda, vedoucí výroby závodu v Modleticích.

Kaufland pod novou značkou K-Mistři od fochu z Modletic nabízí více než 110 produktů. Například mletá masa, žebírka, kýtu bez kosti, panenku, anglickou slaninu či variace uzených mas. Sortiment je přizpůsobován dané sezóně. V právě probíhajícím letním období je rozšiřován třeba  klobásy, čevabčiči a další výrobky na gril.

Kaufland je v České republice jediným obchodním řetězcem s vlastním masozávodem. Z Modletic do jeho prodejen denně odjíždí přes 100 tun masa a masných výrobků. Vedle vysoké úrovně kvality samotného masa je kladen důraz na jeho čerstvost, rychlé zpracování, okamžitou distribuci a maximální hygienu.

Zákazníci tuhle preciznost vnímají. Důkazem je fakt, že prodeje balených a pultových produktů z modletického masozávodu rostou.

„Celý proces od výběru masa u dodavatele až po doručení do prodejny máme ve svých rukou a těší nás, že i díky tomu naše maso a masné výrobky oceňují nejen zákazníci, ale i odborná veřejnost. Řada uzených mas od K-mistrů od fochu z Modletic se stala Nejlepší novinkou Volby spotřebitelů 2020,“ zdůraznila Renata Maierl.

Aby v Modleticích špičkovou jakost udrželi i nadále, vychovávají si své řezníky. Pod dohledem těch nejlepších profesionálů zapojují do pracovních procesů v masozávodě mladé učně. Přímo v Modleticích pro ně nově vybudovali i speciální učňovskou dílnu.

„Vytvořili jsme prostor, kde si mohou v nadstandardních podmínkách rozšířit své vzdělání a uplatnit tradiční postupy v souladu s nejmodernějšími technologiemi,“ popsal Vladimír Janda.

Kaufland Česká republika v.o.s. je součástí německé obchodní skupiny Schwarz. Na český trh vstoupil v roce 1998 a v současné době zde provozuje 134 prodejen, dvě logistická centra a vlastní masozávod.

V České republice zaměstnává více než 23 500 lidí. Kaufland působí kromě Česka v dalších sedmi zemích světa: v Německu, na Slovensku, v Polsku, Chorvatsku, Rumunsku, Bulharsku a Moldávii.

Celkem provozuje více než 1 300 prodejen, masozávody a logistická či distribuční centra. Zaměstnává více než 150 tisíc lidí. (sfr)