Tesco tvrdí, že jeho kampaň „Nenechte se opít…“ vede ke snižování cen u online nákupů v Česku. (Ilustrační foto)

Tesco tvrdí, že jeho kampaň „Nenechte se opít…“ vede ke snižování cen u online nákupů v Česku. Společnost to uvedla ve vyjádření, které je tak dalším pokračováním „konkurenční války“ s on-line supermarketem Rohlík.

Společnost Tesco odmítá tvrzení Rohlíku, že srovnávací kampaň „Nenechte se opít…“ je založená na tendenčním nákupu. Tesco současně poukázalo na své „dlouhodobě výhodné online nákupy“.

Rohlík minulý týden přišel s tvrzením, že nákupy u něj jsou cenově téměř totožné jako u jiných supermarketů, aniž by toto své srovnání opřel o veřejně ověřitelné údaje, podotkla společnost Tesco ve svém vyjádření.

Tesco na to reagovalo téměř okamžitým zveřejněním srovnávacích nákupů v rámci své transparentní kampaně „Nenechte se opít…“. Ty byly provedeny v průběhu dubna a pracují údajně s cenami, které v daných dnech zákazník za vybrané produkty skutečně zaplatil.

Tesco podle svého vyjádření vycházelo ze spotřebního koše Českého statistického úřadu, který při svých průzkumech použila v minulosti i některá média, což podle Tesca „jednoznačně dokládá transparentnost a nezávislost Tesco kampaně“.

Společnost Tesco zároveň důrazně odmítá tvrzení Rohlíku, že srovnávací nákup byl vybrán tendenčně.

„Nedělitelnou součástí maloobchodního prodeje jsou i akční nabídky, tzv. promoce, které tvoří přibližně polovinu všech prodejů v rámci České republiky. Z toho logicky plyne, že nedílnou součástí těchto online nákupů byly také akční nabídky,“ prohlásila Zuzana Grinčová, marketingová ředitelka Tesco.

Společnost Tesco vítá, že srovnávací kampaň povede k úsporám pro všechny koncové zákazníky online nákupů.

„Jsme rádi, že naše rychlá reakce na kampaň Rohlíku spustila diskusi o cenách online nákupů a inspirovala tak konkurenci ke snižování cen potravin, které pomůže všem zákazníkům ušetřit, obzvláště v dnešní složité době,“dodala Grinčová. (sfr)


VÍCE O TÉMATU ČTĚTE ZDE:

Tesco vyrazilo do boje s Rohlíkem.cz: Spustilo novou kampaň pro online nákupy