Tesco vyrazilo do boje s konkurenčním Rohlíkem.cz. Spustilo novou kampaň „Nenechte se opít…“ pro online nákupy. (Foto: Tesco)

Tesco vyrazilo do boje s konkurenčním Rohlíkem.cz. Spustilo novou kampaň „Nenechte se opít…“ pro online nákupy, jejímž cílem je zaměřit se na ceny u online nákupů formou srovnání cen s konkurenčním Rohlíkem. Výsledkem srovnávacích nákupů je úspora, kterou Tesco zákazníkům přináší u 37 produktů ze spotřebního koše Českého statistického úřadu, a to až ve výši 13 procent.

Kampaň Tesca tak reaguje na tvrzení Rohlíku z minulého týdne, že nákupy u něj jsou stejně výhodné jako u jiných supermarketů.

Detail srovnávacích nákupů je dostupný na www.itesco.cz/srovnani, webové stránce vytvořené pro detailnější vysvětlení úspory při nakupování s Tesco Online.

Pro srovnávací nákupy Tesco zvolilo nákupní košík 37 produktů základních potravin ze seznamu, s nimiž pracuje také Český statistický úřad pro sledování cenové hladiny a které jsou považovány za reprezentativní vzorek.

V některých případech bylo do srovnávání zahrnuto jen 35 výrobků z důvodu nedostupnosti některého zboží v některém z obchodů.

Srovnávací nákupy byly uskutečněny a doručeny v průběhu měsíce dubna 2022 a prokázaly celkovou úsporu nákupu v Tesco Online v průměrné výši až 13 procent.

Reprezentativní spotřební koš Českého statistického úřadu zahrnuje pečivo, trvanlivé potraviny, maso a uzeniny, ovoce a zeleninu, mléčné výrobky včetně mléka, vejce, olej, ale i sladkosti a nápoje.

Do srovnávacích nákupů byly zahrnuty pouze položky dostupné na obou konkurenčních e-shopech. Zohledněno bylo také přepočítání zboží na kila, doručovací poplatek, stejný den a adresa doručení.

Tesco Online nákupy navíc zlevnily v rámci hlavního města Prahy doručovací poplatek, který nyní začíná na 49 korun, v průměru o 30 procent. Kromě Tesco Online nákupů mají zákazníci možnost využít službu Klikni + Vyzvedni za poplatek 19 korun, kdy si zákazník vyzvedne objednaný a připravený nákup sám.

Tesco navíc doručuje nákupy nyní i v den objednání, a to ve všech doručovacích oblastech, a zkrátilo rozmezí doručovacích slotů na jednu hodinu. Zákazníci si mohou zvolit také ekologické doručení bez tašek.

Prostřednictvím transparentní kampaně a na základě ověřitelných dat chce Tesco zákazníkům nabídnout možnost reálných úspor při nakupování s Tesco Online.

O výhodných nákupech v Tescu, ať už v rámci sítě kamenných obchodů nebo online, se teď každý může přesvědčit na iTesco.cz. Tesco nabízí svým zákazníkům nízké ceny a akční nabídky, aby ušetřili při každém nákupu. (pel)