Škola investování od české Fio banky se vrací a během měsíce nabídne 28 seminářů po celé republice. (Ilustrační foto)

Škola investování od české Fio banky se vrací a během měsíce nabídne 28 seminářů po celé republice. Účast i registrace je pro všechny zájemce zdarma. Fio banka ve spolupráci s českou burzou RM-SYSTÉM připravila další semestr Školy investování.

Tento projekt dlouhodobě vzdělává širokou veřejnost a přináší teoretické i praktické informace ohledně fungování kapitálových trhů, včetně interaktivních ukázek nákupu a prodeje cenných papírů.

Škola investování se během jara představí v 13 městech, v termínech od 25. 4. do 7. 6. a přihlásit se může úplně každý. Stačí se pouze bezplatně registrovat na webových stránkách banky, vybrat si termín a konkrétní město.

„Jarní vlna seminářů se v tomto roce konečně zase vrací v hojnějším počtu a také v plném rozsahu témat. Z reakcí zájemců tušíme, že by i letošní ročník mohl být úspěšný a naplněný. Osobní setkání, možnost dotazů, diskuze a předání zkušeností je zkrátka nenahraditelná,“ uvedl k zahájení Školy investování Jan Bláha, obchodní ředitel Fio banky.

Celkem jsou pro zájemce připravena tři témata:

Základy investování na kapitálovém trhu se zaměřují na základní investiční pojmy a získání vhledu do světa cenných papírů a podílových fondů. Součástí jsou i praktické ukázky.

Seminář Obchodování na zahraničních burzách je určený pro všechny, kteří již mají určitě základní zkušenosti a chtěli by své portfolio rozšířit právě třeba i o tituly obchodované na zahraničních burzách. Dozví se informace o burzách samotných, poplatcích, pokynech, ale také třeba, kde čerpat relevantní informace.

Efektivní krátkodobé investování v praxi cílí na zkušenější investory, kterým představí efekt finanční páky, úvěru na obchodování s cennými papíry nebo obchodování s ETF.

Všechny semináře budou probíhat dle aktuálně platných vládních opatření, které jsou všichni přítomní povinní dodržovat.



Fio banka je ryze českou bankou. Představuje unikátní spojení nízkonákladové internetové banky a široké sítě poboček. Nabízí velkou paletu produktů pro řešení osobních a firemních financí i vlastní aplikace pro online investování.

Navazuje na historii Finanční skupiny Fio na českém trhu, která sahá do roku 1993. Jako první finanční instituce na českém trhu představila Internetbanking (1998), mobilní aplikaci Smartbanking (2011) i vlastní API (2012), jako jedna z prvních v ČR podporovala bezkontaktní platební karty. (sfr)