Nový sklad v Ostravě mění hru: Rohlik.cz rozšiřuje svou službu do dalších lokalit a jde si pro nové zákazníky.

Největšího českého online prodejce potravin Rohlik.cz čeká zásadní posun na trhu díky otevření nového strategického distribučního centra v Ostravě. Tímto krokem firma nejen posiluje svoji pozici, ale také významně rozšiřuje svoji působnost v nových regionech, a získává stále větší základnu zákazníků.

V pořadí už páté distribuční centrum firma otevře letos na konci října.

„Otevřením ostravského skladu nabídneme zákazníkům v daném regionu kromě úžasného sortimentu, který už nyní můžou nakupovat ze skladu v Brně, rovněž naši skvělou a unikátní službu v plném rozsahu,“ uvedl ředitel společnosti Rohlik.cz Martin Beháň.

„Díky tomuto kroku nejenže zlepšíme dostupnost doručovacích oken během dne pro naše zákazníky, ale nabídneme také 15minutová doručovací okna i expresní dodávky za 60 minut,“ dodal.

Standardní dobu doručení firma zkrátí na pouhé 3 hodiny.

„Samozřejmostí je naše garance vrácení peněz, pokud je s něčím zákazník nespokojený. Tu ostatně můžou využívat už teď,” vysvětlil Beháň.

V nabídce bude také nový lokální sortiment, který se pro ostravské regiony rozšíří.

„Díky tomuto novému skladu budeme moci efektivně pokrývat širokou oblast na severu Moravy, včetně odlehlejších lokalit. Jsme přesvědčeni, že tímto krokem zlepšíme kvalitu života pro více než 450 tisíc domácností v regionu.“

„Díky tomu si stovky tisíc zákazníků můžou užívat pohodlí nakupování z domova,” konstatoval Beháň.



Ostravské distribuční centrum vznikne v areálu CTP Ostrava Poruba a rozlohou obsadí 9000 m². Rohlík sklad vybaví moderními dopravníky a základními technologiemi pro efektivní dopravu připravených nákupů.

Stejně jako v dalších skladech společnosti, i tento nový bude disponovat speciálně chlazenými a mraženými prostory, aby byly splněny teplotní požadavky dodávaných produktů. V rámci skladových prostor se počítá s lékárnou Benu.

V blízké budoucnosti je plánováno otevření pekárny. Celková investice do provozu a vybavení distribučního centra přesáhne 90 milionů korun.

Sklad bude vybaven základními automatizovanými dopravníky pro horizontální a vertikální transport, s možností další automatizace v budoucnu. Očekává se, že do konce roku dosáhne efektivita ostravského skladu srovnatelné úrovně s ostatními sklady společnosti o podobné automatizaci.

Rohlik.cz má v plánu, že tento sklad bude do konce roku distribuovat v průměru až 5 000 objednávek denně, což v celostátním měřítku představuje nárůst objednávek o desítky procent.

Nové lokality, noví zákazníci 

Rohlík celkově posiluje obslužnost v rámci celé České republiky a zaměřuje se na posílení dostupnosti služby v jednotlivých regionech.

„Za poslední rok jsme v Rohlíku řetězově rozšířili doručování do nových lokalit, a to s neskutečným výsledkem. Loni jsme získali přístup do více než 2 500 nových obcí a měst,“ doplnil Beháň.

„V průběhu aktuálního roku v tom pokračujeme a téměř 4 000 nových lokalit se stalo součástí rozvozové sítě. Poslední novinkou je, že se otevřely dveře pro 230 míst během pouhého posledního měsíce,” připojil dále.



S tím, že tento krok jde ruku v ruce se vzrůstající poptávkou spotřebitelů po pohodlném a rychlém nákupu kvalitních potravin, které má zákazník doma za pár kliknutí.

Mezi nedávno zařazenými lokalitami, které se nyní mohou spolehnout na rozvoz potravin pod značkou Rohlik.cz, se nacházejí města jako Děčín, Kadaň, Klášterec nad Ohří, Telč, Světlá nad Sázavou nebo Třešť.

Tyto nové destinace jsou pro online prodejce nejen geografickým rozšířením, ale zároveň významně posilují komunitu spokojených zákazníků, kteří nyní mohou využívat služby Rohlíku naplno, uvedla firma.

Ta dále zdůraznila, že zákaznická spokojenost je pro Rohlík hnacím motorem. S tím, že firma pečlivě naslouchá jakékoliv zpětné vazbě, což jí umožňuje přesněji cílit na budoucí rozvoj.

Zákazníci oceňují nejen rozšířený sortiment potravin včetně privátních značek, farmářské výrobky, záruku nejnižší ceny u stovek výrobků a zastropované ceny speciálních potravin.

Zdůrazňují však také profesionální a milý přístup kurýrů při doručení.

„Velmi nás těší, že jsme postupně schopni nabízet naši unikátní službu více a více zákazníkům. Díky posledním krokům bude naše služba dostupná pro 75 % obyvatel v České republice. Tím nekončíme, budeme v tom samozřejmě pokračovat,” uzavřel Beháň. (sfr)