Operátor O2 startuje 1. listopadu vánoční kampaň. V rámci té zákazníci získají slevu 1 tisíc korun za každou službu, kterou u operátora mají. (Foto: O2)

Operátor O2 startuje 1. listopadu vánoční kampaň. V rámci té zákazníci získají slevu 1 tisíc korun za každou službu, kterou u operátora mají. Nově mohou zlevňující voucher, který najdou v mobilní aplikaci Moje O2 v O2 Radostech, přeposlat i svému nejbližšímu, a o radost se tak podělit. Slevu 1 tisíc korun mohou zákazníci použít na nové O2 pods+.

Nabídka platí pro nové i stávající zákazníky na oblíbené tablety, notebooky, příslušenství i telefony z nabídky O2.

„Vánoce jsou nejen o rodině a přátelích, ale i o sdílení radosti a dárcích. Chceme našim novým i stávajícím zákazníkům udělat svátky o kousek krásnější, rozhodli jsme se proto opět rozdávat slevové tisícikoruny. A na co jiného než na dlouhodobě žádané vánoční dárky – elektroniku. Čím více služeb zákazník u O2 má, tím více benefitů v podobě tisícovky na oblíbené produkty od nás získá,“ vysvětlila Silvia Cieslarová, ředitelka marketingu mobilních služeb v O2.

Slevu dostanou všichni, ať už mají předplacené karty, tarify se smlouvou na volání, internet nebo O2 TV.

Akce platí nejen pro stávající a nové zákazníky, kteří si službu aktivují v době vánoční kampaně.

(Foto: O2)

„Víme, že sdílená radost je dvojnásobná. Připravili jsme si proto v rámci vánoční kampaně překvapení. Zákazníci mohou nově poslat svůj slevový voucher kamarádovi nebo příbuznému. O svůj benefit se tak mohou podělit se svými milovanými,“ řekla Cieslarová.

Slevový voucher zákazníci získají v mobilní aplikaci Moje O2, konkrétně na ně čeká v benefitním programu O2 Radosti. Zde také najdou novou možnost zaslat slevu svým nejbližším. O2 Radosti nabízejí zákazníkům O2 nejen o Vánocích, ale i v p růběhu celého roku, atraktivní slevy a výhody ze světa O2.

Jednotlivé slevy na produkty se nesčítají a každou lze uplatnit pouze na jeden nákup. Slevu je možné uplatnit na oblíbené modely tabletů, notebooků, telefonů a dalšího příslušenství buď přímo v kamenné prodejně, nebo v e-shopu.

Slevový voucher platí i na novinky letošních Vánoc – bezdrátová sluchátka O2 pods+ a multinabíječku O2 Power HUB. Balíček lze nechat doručit kurýrem až domů, nebo si ho vyzvednout na jedné z více než 170 značkových O2 Prodejen.

Nový vánoční hrdina: přichází našlapané O2 pods+

Po úspěchu, který sklidily O2 pods, přichází operátor O2 s druhou generací true wireless sluchátek. Designové O2 pods+ mají podobu „špuntů“ a na výběr je ze tří velikostí nástavců. Díky tomu jsou sluchátka nejen našlapaná technologickými vychytávkami, ale zároveň i velmi příjemná na nošení.

„Po pečlivém uvážení jsme se rozhodli představit novou generaci našich sluchátek. Ukázalo se, že true wireless technologie je v dnešní moderní době už standard. Chtěli jsme proto posunout zážitek z poslechu zas o úroveň výš. A to se povedlo,“ řekl Václav Dostál, ředitel prodeje mobilních telefonů a dalších zařízení v O2.

Uživatel má možnost si vybrat z prémiových funkcí, vedle běžného režimu je k dispozici i režim propustnosti a režim inteligentního potlačení hluku.

„Například nechtěný šum hovoru v autobuse tak už nebude posluchače rušit. Stačí jen zvolit inteligentní potlačení hluku, které zvuky okolního prostředí jednoduše odfiltruje. Nejen, že si posluchač naplno vychutná oblíbené interprety, ale ochrání i svůj sluch, protože nebude muset O2 pods+ tolik zesilovat,“ vysvětlil Dostál.

(Foto: O2)

Výrazné jednorázové zvuky, jako jsou klaksony aut nebo houkání sanitky ale sluchátka z bezpečnostních důvodů propouští. Pokud chce uživatel slyšet okolí, aniž by si musel sluchátka vyndat z uší, pak je ideální režim propustnosti.

Při přepínání režimů sluchátka na změnu upozorní prostřednictvím hlasového oznámení.

„V nadsázce říkáme, že O2 pods+ jsou první sluchátka na světě, která mluví česky,“ doplnil Dostál.

Posluchač ocení také inteligentní senzor vložení do uší, což usnadňuje přehrávání hudby.

Novinka O2 pods+ je dalším přírůstkem do rodiny vlastních produktů značky O2.

„O2 pods+ jsme intenzivně testovali a s výsledkem jsme velmi spokojení. Díky slevové ‚tisícovce‘ můžeme našim zákazníkům nabídnout bezdrátová sluchátka s inteligentním potlačením hluku za bezkonkurenčních 499 korun,“ sdělil Dostál.

Maloobchodní cena O2 pods+ je 1 499 korun.

Tisícovka“ dolů lze uplatnit na vybrané notebooky, tablet, příslušenství i telefony značek Apple iPhone, Samsung, Xiaomi, vivo a HONOR.

(Foto: O2)

„Našimi ‚hero‘ modely jsou iPhone 14, Samsung Galaxy A33, Xiaomi Redmi Note 11 Pro, vivo X80 lite a HONOR Magic 4 Lite. Všechno to jsou ty nejoblíbenější 5G telefony daných značek. Za zmínku stojí i možnost slevu uplatnit na hodinky Apple Watch Cellular, u kterých jsme nově spustili službu O2 Chytré hodinky. Vánoce jsou tradičně velmi vytíženým obdobím, co se týče nákupů dárků pod stromeček, takže jsme nic nepodcenili a na nápor zákazníků i objednávek jsme připraveni,“ uvedl Dostál.

Kromě sluchátek operátor O2 představuje i multinabíječku O2 Power HUB, která zákazníky O2 vyjde po uplatnění slevového voucheru na 499 korun. Rodinná nabíjecí stanice umožňuje rychlé nabíjení až čtyř zařízení najednou a chrání proti přetížení, přehřátí i zkratu. O2 Power HUB má dva USB-C a dva USB-A porty.

Vánoční kampaň představí výhody inteligentního potlačení hluku

Operátor O2 se ve vánoční kampani zaměřil na představení bezdrátových sluchátek O2 pods+ a prémiové funkce inteligentního potlačení hluku.

„Naším cílem je jednoduše a srozumitelně ukázat, co vlastně inteligentní potlačení hluku znamená. Proto například ve vizuálech pracujeme se zobrazením zvukových vln a budeme ho dále vysvětlovat i v obsahu na sociálních sítích,“ popsal David Daneš, ředitel marketingové komunikace.

Klíčový moment televizních spotů je nasazení sluchátek do uší.

(Foto: O2)

„Spouštěcím prvkem je právě aktivace inteligentního potlačení hluku, které naše zákazníky přenese na místo, kde je od poslechu hudby nebo podcastů už nebude nic rušit. Zajímavostí je, že samotná sluchátka mluví hlasem naší inteligentní sítě, který ji propůjčila Kateřina Winterová. Tím se nám kampaň propojuje s reálnou zkušeností s produktem,“ vysvětil Daneš.

Zákazníci se s kampaní setkají v televizi, rádiích, tisku, outdooru, na internetu, sociálních sítích a také v O2 Prodejnách. Hlavní 30″ reklamní video doplní taktické spoty zaměřené na 5G telefony, ale především na sluchátka O2 pods+.

„Pomyslnou třešničkou na dortu je holografická kreativa na technologii HoloMotion ve vybraných obchodních centrech a pohyblivé CLV tvořené lentikulárním tiskem na zastávkách metra,“ dodal Daneš. (pel)