Česká spořitelna v nové kampani ukazuje, že s Georgem jde všechno hravě. (Foto: Česka spořitelna)

S moderní aplikací George jde všechno hravě. Takové je hlavní sdělení nové kampaně České spořitelny na mobilní bankovnictví George, která je od 8. srpna až do konce září k vidění na TV NOVA, České televizi a od září i v kinech Cinema City. Kampaň poběží také na sociálních sítích, v online prostoru a na venkovních billboardech.

S kampaní na George bude možné se setkat i v metru, kde budou například zmiňovány výhody slevového programu Moneyback.

„V nové kampani na George cílíme zejména na mladé klienty. Představujeme jim naši mobilní aplikaci jako moderní a inovativní nástroj, který jim v mnoha situacích usnadní život,” uvedla Monika Hovorková, šéfka značky a komunikace České spořitelny.

Spořitelna v kampani například ukazuje, jak lze díky slevovému programu Moneyback v mobilním bankovnictvím George ušetřit při placení kartou u vybraných obchodníků nebo že se lze díky bankovní identitě (BankID) a George snadno vyhnout frontám na úřadech.

Stejně tak si klienti mohou z bankomatu snadno vybrat bezdotykově hotovost díky načtení QR kódu v aplikaci George.

Reklamní spot a obsah na sociální sítě se natáčely první prázdninový víkend v Praze – Dejvicích, Karlíně, na Žižkově a na Petrském náměstí.

Celkový koncept kampaně připravila reklamní agentura VMLY&R, režie se ujal Luboše Vacke z Creative Embassy.

„Chtěli jsme přijít s něčím mladým a pro mladé. Věříme, že je moderní zpracování se silnou muzikou bude bavit,“ doplnil  Tomáš Novotný, kreativní ředitel v agentuře VMLY&R.


O bankovnictví George

Digitální bankovnictví George je nejvyužívanější bankovní aplikací na českém trhu. Pravidelně ji využívá více než 1,9 milionu klientů České spořitelny a z toho 1,3 milionu v mobilním telefonu.

Banka aplikaci neustále vylepšuje a rozšiřuje její funkcionality. Klienti se mohou v mobilní verzi George například setkat s užitečnými radami, které pomáhají řešit řadu praktických věcí.

Měsíčně banka eviduje přes 45 milionu přihlášení do aplikace George. Nejčastěji si klienti kontrolují transakční historii běžného účtu, zadávají platby nebo sledují výpisy k běžnému účtu.

Velkou oblibu mezi klienty má slevový program Moneyback, který aktivně využívá téměř polovina uživatelů mobilního George, a který již klientům zpětně vyplatil souhrnnou částku přes 163 milionů korun.


Co vše mobilní George umí

  • rychlé domácí platby (okamžité platby) a SEPA platby
  • slevový program Moneyback – odměny za platby kartou u nejrůznějších obchodních partnerů
  • sjednání on-line schůzky s bankéřem
  • založení on-line účtu, který je bez jakýchkoliv poplatků (Standard účet)
  • vytvoření jednorázové i dlouhodobé virtuální karty, se kterou lze ihned platit, zároveň ji kdykoliv zrušit
  • jednoduchou správu limitů ke kartám, snadné zablokování karty, apod.
  • sjednání a správu stavebního spoření
  • sjednání a správu vkladového účtu
  • správu investic
  • sjednání a správu spotřebitelských úvěrů, konsolidace úvěrů
  • sjednání cestovního, životního i neživotního pojištění

(pel)