Společnost ROSSMANN je na TikToku. Drogerie cílí i na mladší generaci zákazníků. (Foto: Rossmann)

Drogerie ROSSMANN následuje komunikační trendy a novinky sociálních sítí, a proto se rozhodla jako první ve svém oboru v České republice, vedle již svých stávajících komunikačních kanálů, využít i relativně nového TikToku. V rámci této platformy tvoří lákavý obsah, prostřednictvím kterého představuje nejen svůj sortiment a privátní značky ROSSMANN, ale také sdílí kosmetické tipy a triky do domácnosti, které jsou zde obecně velkým trendem. 

Drogerie ROSSMANN využívá v rámci TikToku profil @rossmann_cz, kam pravidelně přidává obsah zaměřující se na to, co uživatele momentálně zajímá, ať už jsou to videa s tipy na dekorativní a pečující kosmetiku, nebo triky z oblasti úklidu či péče o domácnost.

O tom, že videa mají své sledovatele, hovoří samotné statistiky. Profil má přes 3 200 sledujících a dohromady má více než 35 000 lajků.

„Pro drogerii ROSSMANN je určitě důležité následovat trendy a komunikovat s našimi zákazníky nejrůznějšími cestami. Proto jsme se rozhodli založit si profil na sociální síti TikTok a být v kontaktu i s naší nejmladší cílovou skupinou. Jsme rádi, že se nám to daří, o čemž svědčí i stále stoupající čísla sledujících a jejich kladná hodnocení,“ uvedla Olga Stanley, manažerka komunikace společnosti ROSSMANN.

Sociální sít TikTok je postavena na krátkodobých trendech, kterých se značky či tvůrci zhošťují podle svého.

Nejvíce ji používají mladí lidé ve věku 15 až 29 let (ale nejen ti), kteří zde vyhledávají nekončící zábavný či edukativní obsah. Tímto je atraktivní pro značky, které se skrze ni snaží oslovit mladou generaci a nabídnout jim to, co hledají přes tyto nové moderní komunikační kanály. (pel)