Klienti Spořitelny mohou díky programu Moneyback získat až 20% odměnu za nákupy. (Foto: ČS)

Klienti Spořitelny si mohou v průběhu prosince aktivovat v mobilním bankovnictví George 20% odměnu za nákupy v supermarketech a hypermarketech Albert a získat tak až 750 Kč zpět. Vánoční akci, která platí až do konce prosince 2022, lze nalézt přímo ve slevovém programu Moneyback.

Spořitelna zároveň spouští přímou komunikační kampaň na nízkopříjmové klienty, aby je motivovala k využití odměny na potraviny a další zboží v obchodech Albert.

„Vánoční slevu mohou využít všichni klienti s mobilním Georgem, kterých je už více než 1,5 milionu. Naším primárním cílem je nicméně pomoci zejména nízkopříjmovým klientům. Z dat víme, že slevový program využívají ve větší míře klienti, kteří se v důsledku nedostatečné finanční rezervy mohou v případě výpadku pravidelných příjmů dostat do finančních potíží. Počet těch, kteří hospodaří se zápornou bilancí, bohužel vlivem inflace a rostoucích cen energií postupně přibývá. Speciální vánoční slevou jim chceme pomoci s jejich finančním zdravím,” řekl Jan Hailich, šéf platebních řešení v České spořitelně.

„Slevový program Moneyback si od jeho spuštění aktivovalo již více než 840 tisíc klientů, kterým jsme za nákupy vrátili zpět na účet částku ve výši 380 milionů korun. Zatím vůbec nejúspěšnější byla akce, která běžela od srpna do října a klienti s ní mohli získat 15procentní slevu při placení kartou v maloobchodních řetězcích Albert a Globus. Během této kampaně si nabídku aktivovalo více než 435 tisíc našich klientů, kterým jsme vrátili souhrnnou částku přes 180 milionů korun,” dodal Hailich.

Pro získání maximální odměny ve výši 750 Kč stačí, aby klient v Albertu utratil 3 750 Kč, a to buď za jeden nákup, nebo postupně v průběhu celého prosince 2022. Ušetřená částka za nákupy se zpět na účet připíše do 10 dnů v lednu 2023.

Vánoční akci lze využít při placení jakoukoliv osobní platební kartou od České spořitelny – jak debetní, tak kreditní nebo virtuální, kterou si klient může snadno vytvořit v aplikaci George.

Pokud se klienti rozhodnou vytvořit virtuální platební kartu, mohou si nyní vybrat Virtuální George kartu ve speciálním vánočním designu. Jednotlivé karty mohou být samozřejmě uloženy v mobilní peněžence Apple Pay či Google Pay.


Zajímavosti z kampaně s retailovými řetězci Albert a Globus

  • Za poslední tři měsíce se do Moneybacku přihlásilo 154 000 nových klientů, což je v přepočtu na měsíc třikrát více než běžně.
  • Maximální odměnu ve výši 500 Kč alespoň jednou v období kampaně využilo 335 tisíc klientů. 
  • U téměř 270 tisíc klientů, kteří používají Moneyback, vzrostlo přihlašování do George o více než čtvrtinu.
  • Průměrnému klientovi se slevovým programem Moneyback je 41 let, nadpoloviční většina z nich má spořicí účet, přičemž 90 % jsou primární klienti Spořitelny (Spořitelna je pro ně hlavní bankou).
  • Díky programu Moneyback již klienti získali zpět částku přes 390 milionů korun.

(pel)