T-Mobile kvůli Primě od června omezil na všech svých kanálech přetáčení reklamních bloků. (Ilustrační foto: T-Mobile)

T-Mobile kvůli Primě od června omezil na všech svých televizních kanálech přetáčení reklamních bloků. Společnost T-Mobile zareagovala na opatření vysílatele FTV Prima, který s platností od 1. 6. 2022 omezil na všech svých kanálech přetáčení reklamních bloků.

Představuje proto technické úpravy, které umožní zachování programové nabídky FTV Prima a zároveň minimalizují zhoršení zákaznické zkušenosti při sledování TV.

Nové opatření se dotýká všech kanálů vysílatele FTV Prima, tedy Prima, CNN Prima NEWS, Prima COOL, Prima ZOOM, Prima MAX, Prima LOVE, Prima KRIMI, Prima STAR a Prima SHOW. Po skončení pořadu je možné v archivu pořadů (ne starších než 7 dnů) přeskakovat reklamy cca po třech minutách reklamního bloku.

U veškerých nahrávek starších 7 dnů zůstává pro zákazníky možnost přetáčení reklam plně zachovaná. V případě, že si zákazník spustí pořad se zpožděním a tento pořad v živém vysílání stále běží, není možné reklamní blok přeskakovat.

Zvolené technické řešení vychází z rozsáhlé a dlouhodobé diskuze s FTV Prima a jeho cílem je za dodržení podmínek stanovených vysílatelem omezit negativní dopad opatření na divácký komfort.

T-Mobile je největší operátor v ČR, který poskytuje mobilní služby již 6,3 milionu zákazníků. Rozšiřuje mobilní infrastrukturu, provozuje již více než 1 042 5G vysílačů a svou sítí páté generace pokrývá 21 % obyvatel ČR.

Jako digitální leader T-Mobile zásadně přispívá digitalizaci Česka také budováním a rozvojem optické infrastruktury s cílem naplnit svou dlouhodobou vizi o Propojené zemi.

Na průmyslovém využití 5G sítí T-Mobile spolupracuje s předními českými technickými univerzitami, na nichž buduje privátní kampusové sítě. Společné projekty v podobě inovačních hubů a testbedů pak cíleně podporují digitalizaci firem, startupy a rozvoj inovačního prostředí v ČR.

Jednou z priorit společnosti je ohleduplné a udržitelné podnikání. Kromě naplňování konkrétních cílů v rámci iniciativy Green Deal se T-Mobile dlouhodobě zaměřuje i na zmírnění digitální propasti a mentální wellbeing a podporu společensky zodpovědných aktivit.

Vůči společnosti jako celku pak přijal auditovatelný závazek, že do konce roku 2024 budou mít jeho CSR aktivity přímý dopad na 555 200 jedinců. Společnost cíleně podporuje neziskové organizace i jednotlivce, pomáhá při mimořádných událostech a její zaměstnanci se pravidelně zapojují do řady dobrovolnických aktivit po celé ČR.

T-Mobile je členem národní sítě UN Global Compact a její služby byly již potřetí hodnoceny jako nejlepší v Best-in-test UMLAUT (dříve P3). (sfr)


VÍCE O TÉMATU ČTĚTE ZDE:

Telly považuje požadavek FTV PRIMA na zákaz přetáčení reklam za protizákaznický