Nová sběratelská kampaň od Alberta potěší chataře a chalupáře. (Foto: Albert)

Nová sběratelská kampaň od Alberta potěší chataře a chalupáře. Mohou si stylově dovybavit druhou domácnost. Nabízí produkty značky Thun, ETA a Fiskars, které se hodí do kuchyně nebo na zahradu. Kampaň startuje 11. května.

Se stoupajícími teplotami se stále více lidí vydává na své chaty a chalupy a začíná se připravovat na nadcházející letní sezonu.

Letošní chataření bude díky sběratelské kampani v Albertu jedna radost.

„V posledních letech vzrostla i kvůli covidovým opatřením obliba chat a chalup, proto jsme si pro zákazníky připravili jedinečné produkty nejen pro víkendovou pohodu,“ vysvětlil Jaroslav Anelt, z oddělení marketingu obchodů Albert.

Zákazníci tak mohou sbírat body na kvalitní nádobí značky Thun, jako je salátová a kompotová mísa či hluboké a mělké talíře, a získat tyto produkty se slevou až 48 procent.

Pro pořádek v kuchyni se pak bude skvěle hodit například stojan na příbory či krájecí deska z bambusu se struhadlem a miskami.

Chybět pak nesmí sušička na ovoce od značky ETA, která pomůže se zpracováním plodů ze zahrady, či pečenka na skvělé moučníky a přenosné rádio k bazénu či na ryby.

Zahradu je třeba také zvelebit

„V kampani jsme mysleli i na zahrádkáře, kteří nedají dopustit na své záhonky a ovocné stromy. Proto jsme zařadili do nabídky také několik produktů značky Fiskars, které skvěle poslouží pro úpravy a zastřihávání menších keřů či stromků,“ dodal Jaroslav Anelt.

Zákazníci mohou za nasbírané body získat od značky Fiskars například zahradní nůžky, škrabku či univerzální nůž, a to se slevou až 45 procent.

Ještě snadnější nákup s body navíc

Tak, jako při každé sběratelské kampani, získají zákazníci za každých 200 korun vynaložených na nákup zboží v obchodech Albert jeden bod.

Body navíc lze získat i za partnerské produkty, které jsou označeny vždy v aktuálním letáku.

V této kampani sbírají zákazníci pouze osm bodů.

Místo původních dvou dává Albert jako dárek body tři v případě klasické papírové kartičky. Při využití aplikace Můj Albert získají místo tří bodů dokonce čtyři.

Věrnostní kampaň probíhá v obchodech Albert od 11. května do 2. srpna 2022, nebo do vyčerpání zásob.

Více informací, přehled produktů a úplná pravidla najdou zákazníci v informačních letáčcích, v aplikaci Můj Albert, obchodech Albert nebo na webových stránkách. (pel)