CETIN si vybral IFS Cloud for Service Managementt. Díky softwaru odbaví více zákazníků. (Ilustrační foto)

CETIN Group si vybrala řešení IFS Cloud for Service Management od společnosti IFS, která je globální společností v oblasti cloudového podnikového softwaru. Získá tak nástroj umožňující jednodušší odbavení stále rostoucího počtu zákazníků a poskytující vyšší úroveň služeb partnerům. Řešení IFS, které bude nasazeno v cloudu, poskytne pokročilé a flexibilní aplikace, jedinečné scénáře plánování a možnosti měnit skladbu práce mobilních techniků workflow v reálném čase.

Projekt byl iniciován společností CETIN v reakci na rostoucí poptávku trhu a potřebu podpořit agilnější přístup ve srovnání s aktuálně využívaným řešením. Řešení IFS pro řízení služeb má pomoci při údržbě sítě a při optimalizaci nákladů na poskytování služby zákazníkům. Je také navrženo tak, aby zlepšilo úroveň služeb poskytovaných obchodním partnerům a koncovým zákazníkům.

Mezi očekávané efekty patří jak snížení nákladů, tak zlepšení spokojenosti zákazníků. Nový nástroj pomůže zefektivnit využití zdrojů tím, že umožní plánování práce v reálném čase s automatizovaným přidělováním na více než 2000 mobilních techniků na základě mnoha faktorů včetně optimální trasy, jejich vybavení nebo jejich kompetencí.

„Nasazení IFS Cloud nám umožní poskytovat lepší služby našim zákazníkům: ať už se jedná o připojení nových zákazníků nebo veškeré činnosti údržby a oprav, které se týkají více než 25 velkoobchodních partnerů a jednoho milionu připojených domácností. Volba IFS Cloud jde ruku v ruce se snahou o co nejlepší uživatelskou zkušenost, na kterou se ve společnosti CETIN stále více zaměřujeme,“ řekl Petr Holý, ředitel útvaru IT ve společnosti CETIN.

„IFS Cloud for Service Management bude nasazen v ČR, ale do budoucna je možné i jeho využití pro celou skupinu CETIN,“ dodal.

CETIN Group je lídrem v oboru telekomunikací ve střední a východní Evropě a poskytuje velkoobchodní aktivní a pasivní služby v oblasti telekomunikační infrastruktury. Po implementaci řešení budou naši kolegové moci efektivně zkoumat dopad klíčových rozhodnutí týkajících se údržby a oprav sítě, které zpracovávají mobilní technici.

Bude také možné snadno kontrolovat zpracování požadavků koncových zákazníků, plánování a přidělování pracovních příkazů mobilním technikům na základě kombinovaných požadavků a vytvářet nejrůznější scénáře nasazení terénního servisu s vyhodnocením možných variant.

„Těší nás, že můžeme podpořit společnost CETIN v její ambiciózní obchodní strategii v oblasti zlepšování funkčnosti telekomunikačních služeb prostřednictvím IFS Cloud. Systematickým rozšiřováním portfolia zákazníků plánujeme růst v telekomunikačním sektoru ve střední a východní Evropě,“ uvedl Glenn Arnesen, regionální prezident společnosti IFS pro severní a střední Evropu.


O společnosti CETIN

Společnost CETIN vlastní, provozuje a modernizuje největší síť elektronických komunikací pokrývající 99,6 % populace České republiky.

Poskytujeme infrastrukturní služby pevných a mobilních sítí, datové služby pro korporátní sítě a pronájem datových center a zajišťujeme mezinárodní hlasové služby, a to pro domácí i zahraniční poskytovatele.

Jsme nezávislým velkoobchodním hráčem bez vazeb na konkrétního poskytovatele, naší filozofií je princip otevřeného přístupu k síti za férových podmínek pro všechny operátory.

Společnost CETIN je členem skupiny PPF.

(pel)